Conversie Optimalisatie bij Olympique Lyon
Terwijl voetbaljournalisten zich verdringen om Memphis Depay (de nieuwe Nederlandse spits van Olympique Lyon) een aantal vragen te stellen, viel ons iets op dat veel interessanter is. Via A/B-test tool leverancier AB Tasty werden we gekoppeld aan Jean-Arnaud Eyme, hoofd e-commerce bij Olympique Lyon. Hij vertelt over hun conversie optimalisatie... » Lees meer van 'Conversie Optimalisatie bij Olympique Lyon'
Enquête: Status van CRO & A/B-testen
Een onderzoek naar de status van conversie optimalisatie en A/B testen in Nederland
Al vaker deed Webanalisten.nl onderzoek naar Nederlandse CRO markt. Dit keer hebben we een nieuwe, anoniem in te vullen, enquête opgezet om meer inzicht te krijgen in de in de methodes, tools en resultaten van optimalisatie specialisten in... » Lees meer van 'Enquête: Status van CRO & A/B-testen'
Adv. Word een Conversie Manager
Ben je betrokken of ga je regelmatig betrokken worden bij conversie optimalisatie activiteiten binnen jouw bedrijf? Volg dan de CRO cursus van Online Dialogue. Tijdens de Conversie Manager cursus laten de experts van Online Dialogue je kennismaken met de essentials van het conversie optimalisatie proces, de statistische kant van CRO,... » Lees meer van 'Adv. Word een Conversie Manager'
Emerce Conversion: betere conversie in één dag! (+vrijkaarten!)
Emerce Conversion is het grootste Nederlandse congres op het gebied van conversie-optimalisatie. Het draait op 13 april om meer resultaat via het digitale kanaal. Emerce Conversion geeft daarom antwoorden op vragen als:
Hoe zet ik traffic succesvol om in kopers?
Met welke pricing tactieken en psychologische principes verhoog ik... » Lees meer van 'Emerce Conversion: betere conversie in één dag! (+vrijkaarten!)'
Sparking Triggers
“Onze motivatie - en daarmee onze acties - zijn makkelijker te triggeren dan mensen vaak denken”
Wanneer je een website of app ontwerpt wil je mensen verleiden om een bepaald gedrag te vertonen: op de koop-knop klikken, inschrijven voor je nieuwsbrief, een artikel uitlezen of zo vaak mogelijk je app openen... » Lees meer van 'Sparking Triggers'
Marketing & Insights Event op 1 en 2 februari in Utrecht (+vrijkaarten!)
Op 1 & 2 februari 2017 organiseert de MOA voor de 15e keer Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) in het Media Plaza Utrecht.
De digitalisering heeft zich razendsnel gevestigd in onze samenleving en daarmee is een gigantische groei aan informatie en communicatie ontstaan. Alles gaat sneller dan ooit te... » Lees meer van 'Marketing & Insights Event op 1 en 2 februari in Utrecht (+vrijkaarten!)'
Anna Dahlström @ Conversion Hotel
Anna Dahlström is een Zweedse UX designer en de oprichtster van Glimt.it en UX Fika. Ze woont in Londen sinds 2006 en heeft daarvoor 6 jaar in Kopenhagen gewoond waar ze ook haar UX carrière begonnen is. De afgelopen 14 jaar werkte Dahlström als Experience Lead en freelance UX designer... » Lees meer van 'Anna Dahlström @ Conversion Hotel'
Dela Quist @ Conversion Hotel
Dela Quist is de CEO van Alchemy Worx: de eerste en grootste digital agency die voor 100% focust op e-mail. Met kantoren in Londen, Atlanta, San Diego en Sidney, heeft Alchemy Worx meer dan 65 e-mail specialisten in dienst die samenwerken met een brede groep aan high profile merken als... » Lees meer van 'Dela Quist @ Conversion Hotel'