Paul Hughes @ Conversion Hotel
Paul Hughes is oprichter van ‘Ten Meters of Thinking’: een visuele methode voor storytelling om individuen en organisaties voor te bereiden op een transformatie. Hij stimuleert leadership, innovatie en communicatie om individuele en organisationele ontwikkelingen te stimuleren. Hughes is een internationaal erkend spreker en staat bekend om de tekeningen die... » Lees meer van 'Paul Hughes @ Conversion Hotel'
John Ekman @ Conversion Hotel
John Ekman is de oprichter van Conversionista! Een van de Top Conversion Optimization bedrijven in Zweden. Ekman is al een lange tijd werkzaam in deze sector en staat bekend om zijn optimization fanaticism. Vorig jaar creëerde hij de ‘Grand Unified Theory of Conversion Optimization’ die evolueerde naar ‘The Optimization Wheel:... » Lees meer van 'John Ekman @ Conversion Hotel'
Amy Harrison @ Conversion Hotel
Amy Harrison is copywriter, content trainer en eigenares van Write With Influence: een online informatiebron die bedrijfseigenaren leert hoe ze sneller en beter marketing content kunnen schrijven. Naast Write With Influence is ze de host van AmyTV (een online sketch comedy show over copywriting) en spreekt ze regelmatig op internationale... » Lees meer van 'Amy Harrison @ Conversion Hotel'
Ben Ambridge @ Conversion Hotel
Ben Ambridge is Reader in de Psychologie aan de Universiteit van Liverpool en leidt de psychologie afdeling van Endless Gain. Zijn eerste boek, Psy-Q: You know your IQ – now test your psychological intelligence, is vertaald in 15 talen wereldwijd en zijn TED talk over The Top 10 Myths of... » Lees meer van 'Ben Ambridge @ Conversion Hotel'
Jeffrey Eisenberg @ Conversion Hotel
Jeffrey Eisenberg is de CEO van BuyerLegends.com, een bedrijf dat ondernemers leert hoe ze een customer-centered en data-driven customer experience design ontwikkelen door middel van narratief. Naast het zijn van CEO, is Eisenberg een erkende autoriteit en pionier op het gebied van Internet Marketing Strategie; het verbeteren van online conversie... » Lees meer van 'Jeffrey Eisenberg @ Conversion Hotel'
Forer Effect
"We herkennen onszelf gemakkelijk in vage, overwegend positieve en gegeneraliseerde persoonlijkheidsbeschrijvingen"
Het Forer Effect (ook wel Barnum-effect genoemd) beschrijft onze neiging om de accuraatheid van persoonlijkheidsbeschrijvingen toe te wijden aan ons eigen karakter, alsof ze speciaal voor ons geschreven zijn. In werkelijkheid zijn deze beschrijvingen echter vaag, overwegend positief en erg... » Lees meer van 'Forer Effect'
Attentional bias
“We leggen de nadruk op emotioneel dominante stimuli”
De attentional bias is onze neiging om bij het maken van beslissingen meer aandacht te besteden aan emotioneel dominante stimuli en om andere relevante data te negeren (Bar-Haim et al., 2007). Hoe meer ons iets emotioneel raakt, hoe meer aandacht we eraan besteden.... » Lees meer van 'Attentional bias'
Bereik een optimalisatiecultuur: Groeien en vooruitstrevend zijn
Optimaliseren is zwaar werk en niet alleen voor de conversie optimalisatie specialist of het optimalisatie team. Optimaliseren en testen moet door de gehele organisatie worden gedragen en worden uitgevoerd om het bedrijf echt te laten groeien. Dan heb je een optimalisatiecultuur. Daar moet je naar streven om vooruitstrevend te worden.
De samenvatting... » Lees meer van 'Bereik een optimalisatiecultuur: Groeien en vooruitstrevend zijn'