Waarom je data kwaliteit slecht is | verslag Digital Analytics congres

Woensdag 12 oktober was het Digital Analytics congres in het Media Plaza Utrecht georganiseerd door de MOA (Center for Information Based Decision Making & Marketing Research). Het was een dag vol interessante nationale en internationale sprekers en een aantal mooie business cases van Nederlandse spelers. Het meest besproken onderwerp van... » Lees meer van 'Waarom je data kwaliteit slecht is | verslag Digital Analytics congres'

Terugblik op Measurecamp Londen

Zaterdag 10 september 2016 was het tijd voor MeasureCamp London. MeasureCamp is een gratis congres op het gebied van web-analytics, dat in verschillende grote Europese steden wordt gegeven. Het congres wordt gehouden als unconference. Dit betekent dat de deelnemers van het congres zelf de inhoud bepalen. Er waren meer dan 64 sessies voor beginners en experts in de... » Lees meer van 'Terugblik op Measurecamp Londen'

Hoe je met data de brug slaat tussen visie en realiteit #wac13

Vorige week donderdag vond weer het jaarlijkse webanalytics congres (#WAC13) plaats in Houten. Één van de meest inspirerende sprekers was Ben Yoskovitz. Geen analist, maar een ondernemer die start-ups helpt bij het uitbouwen van hun business. Voornamelijk met hoe zij de kloof overbruggen tussen visie en businessdoelstellingen door te handelen... » Lees meer van 'Hoe je met data de brug slaat tussen visie en realiteit #wac13'

Is Wakoopa een serieuze toevoeging voor webanalisten? #wac13

Tijdens het Webanalytics Congres staat ook Piet Hein van Dam op het podium, CEO bij Wakoopa. Wakoopa begon ooit als social-tech-platform, waar geeks het gebruik van hun (desktop) applicaties deelden. Gaaf platform, maar niet winstgevend. De techniek achter dit platform vond een marktonderzoeksbureau wel interessant en zo ontstond het idee... » Lees meer van 'Is Wakoopa een serieuze toevoeging voor webanalisten? #wac13'