Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

3 tips vanuit Neuro Web Design

Neuromarketing is a new field of marketing that studies consumers' sensorimotor, cognitive and affective response to marketing stimuli. Neuropsychologe Susan Weinschenk behandelt in het boek "Neuro Web Design: what makes them click?" (2009) psychologische technieken om jouw website bezoeker te overtuigen van jouw product. Ik las dit boek en wil graag... » Lees meer van '3 tips vanuit Neuro Web Design'

3 tips voor een succesvolle analyticsimplementatie

Eens in de zoveel jaar wordt er binnen je organisatie een analyticspakket geïmplementeerd. De meest ideale implementatie hangt af van de wensen van jou en de organisatie waarvoor je werkt. Toch zijn er best algemene tips te geven voor een succesvolle analyticsimplementatie. Bij deze. Tip 1: Laat je tags automatisch plaatsen... » Lees meer van '3 tips voor een succesvolle analyticsimplementatie'

Web Analytics Wednesday met cookiewetgeving en Thomas Cook

Op woensdag 28 september is er weer een boeiende Web Analytics Wednesday op de vertrouwde locatie van LBi Lost Boys in Amsterdam. Twee top sprekers en absolute specialisten in hun vakgebied delen hun kennis! Mr Alexander Singewald is directeur van de Singewald Consultants Group en adviseert op het gebied van juridische,... » Lees meer van 'Web Analytics Wednesday met cookiewetgeving en Thomas Cook'

Meerdere AdWords accounts aan Google Analytics koppelen

Vanaf nu is het mogelijk om meerdere Google AdWords accounts te koppelen aan één Google Analytics account. Hiermee kun je nu eindelijk de resultaten uit meerdere AdWords accounts op één plek verzamelen en koppelen aan het gedrag op je website. Oude situatie Voorheen kon er maar één Google Adwords account gekoppeld worden... » Lees meer van 'Meerdere AdWords accounts aan Google Analytics koppelen'

Conversie attributie in Google Analytics via Multi Channel Funnels

Enige tijd geleden heeft Google Analytics haar conversie attributie model als een beta test vrijgegeven onder een grote groep testers maar vanaf nu is deze functionaliteit in ieder account beschikbaar. De Multi Channel Funnels (of Trechters voor meerdere kanalen) is de officiële naam en kun je in de nieuwe Google... » Lees meer van 'Conversie attributie in Google Analytics via Multi Channel Funnels'