Webanalisten

platform voor online analyse & optimalisatie

  • Strategie
    tips
  • Praktijk
    inzichten
  • Analyse
    tips
  • Conversie
    tips
  • Meetups
    & Events
  • Webanalyse
    Vacatures
  • Volg ons    
  •   Twitter   Facebook
  • Strategie
  • Praktijkinzichten
  • Analysetips
  • Conversietips
  • Meetups & Events
  • Webanalyse Vacatures
  • Inloggen
    • Registreren
  • Over Webanalisten
  • De bloggers
    • Bloggers gezocht
  • Adverteren / partner worden
  • Meld nieuws
  • Vacature plaatsen
  • Contact

Nieuwsbrief

* verplicht veld

Webanalisten.nl gebruikt de gegevens die je op dit formulier verstrekt alleen voor het versturen van de Webanalisten.nl nieuwsbrief. Laat ons weten of je ons daar toestemming voor geeft.

U kunt zich op elk moment afmelden door te klikken op de link in de voettekst van onze e-mails. Ons privacybeleid is op onze website te vinden.

  • Menu
  • Sidebar
Uitgelicht bericht

Hoeveel van jouw A/B-testen zijn echte winnaars?

25 april 2023 door Ton Wesseling in Analysetips
A/B testen worden steeds vaker gebruikt om te bepalen wat wel en niet werkt voor je webshop. Niet elke test is levert direct rendement op, dat is logisch. Des te groter de blijdschap als er wel een positief significant verschil wordt gemeten in een A/B test. Maar is dat significante... » Lees meer van 'Hoeveel van jouw A/B-testen zijn echte winnaars?'

Strategie KPN retail: webanalytics belangrijk

6 juni 2008 door Ton Wesseling in Strategie
Eén van de praktijkcases op het webanalyticscongres van 29 mei 2008 was de presentatie van KPN retail. Volgens hun eigen introductie laat sinds 2000 KPN een indrukwekkende toename zien van de online dienstverlening en zien zij webanalytics als één van de belangrijkste drijfveren van dit resultaat. Tijdens deze presentatie werd... » Lees meer van 'Strategie KPN retail: webanalytics belangrijk'

Web Analytics Guru Interviews: Linda Bustos

6 juni 2008 door Reinout Wolfert in Praktijkinzichten
Rich-Page.com is een serie van web analytics guru interviews gestart. De eerste guru die de vragen van Rich Page beantwoordt is Linda Bustos van Get Elastic. Interessant Linda gaat in op de vragen wat de perfecte ecommerce site in zich moet hebben (dat is nogal wat!) en wat volgens haar de... » Lees meer van 'Web Analytics Guru Interviews: Linda Bustos'

Bedrijven investeren te weinig in webanalisten (rapport)

5 juni 2008 door Ton Wesseling in Strategie
Veel bedrijven investeren veels te weinig in een interne webanalisten afdeling en slagen er niet in om een webanalyse strategie zodanig op te zetten dat deze er voor zorgt dat alle statistische informatie ook wordt omgezet in uit te voeren acties. Dit blijkt uit het in mei 2008 verschenen online measurement... » Lees meer van 'Bedrijven investeren te weinig in webanalisten (rapport)'

Avinash Kaushik: keynote Webanalyticscongres

4 juni 2008 door Ton Wesseling in Praktijkinzichten
Zoals eerder aangekondigd in deze post is de keynote van Avinash Kaushik op het web analytics congres in Maarssen van 29 mei 2008 volledig opgenomen. Zijn presentatie had als titel "Multiplicity: Be Massively Successful at Web Analytics 2.0". Binnen web analytics 2.0 zijn er voor Avinash 5 belangrijke datasources die... » Lees meer van 'Avinash Kaushik: keynote Webanalyticscongres'

Unplug het internetkanaal?

4 juni 2008 door Daniëlle Hoogendijk in Strategie
Nou daar gaat t'ie dan, mijn eerste schreden op dit blog... Allereerst vond ik het leuk om al het enthousiasme voor het vak te zien op het webanalytics congres. En weer geinspireerd te raken door alle collega's. Leuk om te zien dat een aantal collega's al druk aan het bloggen zijn geslagen... » Lees meer van 'Unplug het internetkanaal?'

Conversietip: uitgestelde conversie maximaliseren

3 juni 2008 door Ton Wesseling in Conversietips
Nog steeds een afhaakmoment voor velen: dat ellenlange online registratieformulier dat je moet invullen om lid te worden van een website, laat staan om een product of dienst aan te schaffen. Er zijn vele redenen waarom bezoekers afhaken terwijl ze midden in de "koopfunnel zitten", maar een hele belangrijke... » Lees meer van 'Conversietip: uitgestelde conversie maximaliseren'

Wanneer ga je een website vertalen?

3 juni 2008 door Gerben Bouwhuis in Strategie
Velen onder ons stellen zichzelf regelmatig de vraag: Zal ik mijn website in meerdere talen aanbieden? Of niet. Stel dat ik het doe, haal ik meer omzet? Of zal het in absolute zin NIET renderend zijn? Stel: Je bezit een webwinkel en bent enkel op de Nederlandse markt georienteerd. Om in... » Lees meer van 'Wanneer ga je een website vertalen?'

Conversie Maximaliseren met Online Experimenten

2 juni 2008 door Ton Wesseling in Conversietips
Vorig jaar is de WAA Nederland gestart met de taskforce online experimenten. Doel van deze taskforce is om meer duidelijk te verschaffen omtrent online experimenten (a/b testen, multi variatie testen en (behavioral) targeting / profiling): wat is het, wat kun je er mee bereiken en hoe voor je het uit.... » Lees meer van 'Conversie Maximaliseren met Online Experimenten'
Pagina 160 van 161« Eerste«...102030...157158159160161»
  • © 2023 Webanalisten.nl
  • Contact
  • Proclaimer / privacy / cookies

  • Gebouwd door Online Boswachters
  • Ontworpen door CLEVER°FRANKE
Naar boven