Uitgelicht bericht

CH2019: Sample Ratio Mismatch (SRM)

Lukas Vermeer, director of experimentation bij Booking.com, presenteerde tijdens CH2019 over de truc voor het doen van betere experimenten, namelijk sample ratio mismatch (SRM).  Bij een sample ratio mismatch komt de steekproefverhouding niet overeen met het ontwerp van een experiment. De verdeling tussen control en variant is nooit exact 50/50 en... » Lees meer van 'CH2019: Sample Ratio Mismatch (SRM)'
Dutch CRO Awards

De Dutch CRO Awards 2017: een interview met de winnaars

Eind september zijn de winnaars bekend gemaakt van de eerste Dutch CRO Awards ooit! De awards kennen 4 categorieën: Mobile, Ad Testing, Conversie Testen en Personalisatie. Daarnaast werd er nog een eervolle vermelding weggegeven binnen de categorie Conversie testen. Alle inzendingen voor de Dutch CRO Awards 2017 zijn door een... » Lees meer van 'De Dutch CRO Awards 2017: een interview met de winnaars'
productinformatie

Beheer en publicatie van de productinformatie bij een B2B webshop

Dit artikel betreft deel 2 van het onderwerp “Productinformatie op orde bij een B2B-shop”. Lees deel 1 hier. Nog even opfrissen In deel 1 ging het over hoe je de productinformatie in orde maakt (zie ook mijn vorige artikel). We gaan er dus in dit artikel van uit dat de informatie netjes in een product... » Lees meer van 'Beheer en publicatie van de productinformatie bij een B2B webshop'
Nadieh Bremer

Nadieh Bremer over datavisualisatie

Data visualisation designer Nadieh Bremer wil iedereen die zich met data bezighoudt, laten zien hoe eenvoudig je een datavisualisatie een plan hoger kunt tillen. Hierbij een voor-proefje van haar verhaal dat ze op 11 oktober op het Digital Analytics Congres vertelt. Naast Nadieh Bremer zullen ook Bart Schutz, Aurélie Pols en Stéphane... » Lees meer van 'Nadieh Bremer over datavisualisatie'