Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

De 5 plekken waar je altijd conversie kunt verbeteren

Als conversie optimalisatie specialist duik ik bij een nieuwe klant altijd eerst in de bezoekersgedragsdata. Het geeft mij richting om te bepalen welke pagina’s in aanmerking komen voor verbetering. Pagina’s met grote aantallen bezoekers, te lange leestijden, te hoog aantal afhakers, te veel op en neer klik gedrag. Geen enkele... » Lees meer van 'De 5 plekken waar je altijd conversie kunt verbeteren'

Sprekersprogramma #ddtt meetup 6 mei Amsterdam

Dinsdag 6 mei 2014 organiseert webanalisten.nl de eerste Digital Data Tips Tuesday in Dauphine te Amsterdam. We hebben in het auditorium van Dauphine ruimte voor 100 analytics en optimalisatie managers en specialisten voor een duik in de tag management-diepte. Sprekers We hebben 3 sprekers op het podium staan: Simo Ahava vanuit Finland -... » Lees meer van 'Sprekersprogramma #ddtt meetup 6 mei Amsterdam'

9 voorbeelden van Nederlandse 404 pagina’s die je bezoekers converteren

Een paar weken geleden keken we naar 7 voorbeelden van 404 pagina's die je bezoekers converteren. Prachtige voorbeelden, maar allemaal van internationale websites. Als ondernemend landje mogen we dan natuurlijk niet achter blijven, en na een korte zoektocht bleken we ook hier in Nederland wat mooie 404 pagina's in elkaar... » Lees meer van '9 voorbeelden van Nederlandse 404 pagina’s die je bezoekers converteren'

Vacature voor Specialist Informatie-analyse bij Simyo

Simyo is op zoek naar een Specialist Informatie-analyse fulltime in Amsterdam Over Simyo: Simyo is het online merk van KPN voor mobiele communicatie. Met een klein, hecht team (35 mensen) zijn wij "end to end" verantwoordelijk voor én trots op het merk Simyo. Wij geloven erin dat klanten “eigen baas” zijn en... » Lees meer van 'Vacature voor Specialist Informatie-analyse bij Simyo'

Emerce Conversion 2014: it’s all about the money

Het jaarlijks terugkerende Emerce Conversion Congres stond 10 april jl. op het programma. Zoals de naam al doet vermoeden ging het congres vooral over conversieoptimalisatie. En wie zegt conversieoptimalisatie zegt als snel A/B-testen! Veel van de sessies gingen dan ook in op de geweldige resultaten die behaald waren met deze... » Lees meer van 'Emerce Conversion 2014: it’s all about the money'

Vacature voor Internet-nieuwe media onderzoeker bij NPO

Zes radiostations, drie televisiezenders en een omroepportal met talloze websites: dat is de NPO (Nederlandse Publieke Omroep). Samen met de verschillende omroeporganisaties staan we voor een krachtige publieke omroep die de Nederlandse samenleving informeert, inspireert en amuseert met programma's die er werkelijk toe doen. Bij de NPO werken meer... » Lees meer van 'Vacature voor Internet-nieuwe media onderzoeker bij NPO'

Emerce Conversion 2014: richtlijnen voor hoog-converterende A/B-testen

Het jaarlijks terugkerende Emerce Conversion Congres stond 10 april jl. op het programma. Zoals de naam al doet vermoeden ging het congres vooral over conversieoptimalisatie. En wie zegt conversieoptimalisatie zegt als snel A/B-testen! Veel van de sessies gingen dan ook in op de geweldige resultaten die behaald waren met deze... » Lees meer van 'Emerce Conversion 2014: richtlijnen voor hoog-converterende A/B-testen'