Uitgelicht bericht

CH2019: The Conference formerly known as Conversion Hotel

Voor het 6e jaar op rij organiseert Webanalisten.nl op 22, 23 en 24 november 2019 het welbekende Conversion Hotel op het prachtige eiland Texel. Hét evenement waar iedereen in de optimalisatiewereld maanden naar uitkijkt. CH2019: The Conference formerly known as... Conversion Hotel is een volledig Engels gesproken conferentie over online optimalisatie. Een weekend dat voor iedereen,... » Lees meer van 'CH2019: The Conference formerly known as Conversion Hotel'

Kiezen van een artikel voor publicatie tijdschrift Twinkle (3)

Het is weer tijd om te stemmen welk artikel in de eerstkomende papieren Twinkle gaat verschijnen. Vorige keer wonnen de tips hoe je een goede webanalist kunt herkennen / kunt worden. Dit maal hebben we wederom 5 artikelen uitgekozen die in aanmerking komen voor uitverkiezing. Aan jullie als lezers de... » Lees meer van 'Kiezen van een artikel voor publicatie tijdschrift Twinkle (3)'

Waarom zoekgedrag analyse zo belangrijk is

Gisterenavond heb ik zitten kijken naar een video opname van Hitwise voorman Bill Tancer in de "authors@google" presentatie van afgelopen week. Hitwise is een "competitive analysis" bedrijf met veel focus op gedrag van (helaas voornamelijk) US internetters. Deze presentatie focust zich op analyses die zij uitvoeren op basis van internet... » Lees meer van 'Waarom zoekgedrag analyse zo belangrijk is'

Conversie optimalisatie in de praktijk (1): gratisadviseurs.nl

In juli 2008 zijn we de zoektocht gestart naar een website die wel in was voor een openbare conversie optimalisatie door webanalisten.nl bloggers en lezers. Na 5 leuke inzendingen en een stemronde later verkozen jullie "Gratis Adviseurs" als winnaar! Vanaf nu gaan we van start met deze openbare optimalisatie. Hoe gaan... » Lees meer van 'Conversie optimalisatie in de praktijk (1): gratisadviseurs.nl'

Vacature: adviseur met analytisch vermogen

Over ClickValue ClickValue is een toonaangevend adviesbedrijf gericht op e-business-strategie en optimalisatie. Vanuit ons kantoor in Amsterdam ondersteunen wij klanten bij het optimaliseren van hun online kanaal. Een sterke nadruk ligt op fact-based advies dat we onderbouwen met webstatistieken, online enquêtes en gebruikersobservatie. We werken voor organisaties met grote online ambities,... » Lees meer van 'Vacature: adviseur met analytisch vermogen'