Uitgelicht bericht

Hoe beleg je continue optimalisatie in een organisatie?

Bijna iedereen in een succesvolle organisatie zet dagelijks zijn schouders onder een beter product en onder betere marketing, waarbij in het achterhoofd de gewenste groei in marktaandeel en het juiste rendement per klant blijft meewegen. Noem het “conversion optimization”, noem het “customer experience optimization”, noem het “business optimization”. Feit is... » Lees meer van 'Hoe beleg je continue optimalisatie in een organisatie?'

Nieuwe bloggers

Behalve een lijst van geweldige mensen die voorafgaand aan de lancering al ja zeiden tegen een rol als medeblogger op webanalisten.nl, zijn daar dit weekend weer 7 (!) nieuwe mensen bijgekomen: Egan van Doorn: site analyst bij ANWB.nl en daar al heel lang goed bezig met webanalyse tot aan profielsegmentatie. Bart Schutz:... » Lees meer van 'Nieuwe bloggers'

Business Intelligence wordt eigenaar van webanalytics

Vandaag vond het Web Analytics Congres plaats in Maarssen. Goede organisatie, veel mensen en goede presentaties (en de lancering van dit weblog natuurlijk :-). Hoogtepunt was natuurlijk de aanwezigheid van Avinash Kaushik als keynote spreker. Avanish is nu bijna anderhalf jaar de Analytics Evangelist van Google en daarnaast schrijver van... » Lees meer van 'Business Intelligence wordt eigenaar van webanalytics'