Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Laat gratis je website ROI maximaliseren door Google

Om meer aandacht te generen voor wat je allemaal kunt doen met de gratis tools Google Analytics en Google Website Optimizer start Google binnenkort een website workout competitie. Samen met een aantal partners zal Google, gebruikmakend van haar gratis tools, een aantal websites, in overleg met de eigenaren, gaan optimaliseren... » Lees meer van 'Laat gratis je website ROI maximaliseren door Google'

Webanalytics congres: Keynote Neil Mason

De eerste keynote op het geslaagde web analytics congres kwam van Neil Mason, directeur van Applied Insights en bestuurslid van de WAA. Onderaan dit artikel vind je alle slides uit zijn presentatie: "From Web Analytics to ´Marketing Optimisation´ and beyond!" Belangrijkste punten uit zijn presentatie: Webanalytics is een verkeerd woord. Het gaat niet... » Lees meer van 'Webanalytics congres: Keynote Neil Mason'