CH2017 Ronny Kohavi

Ronny Kohavi @ CH2017

Ronny Kohavi is General Manager, Analyse en Experimentatie bij Microsoft en een lang gewilde keynote spreker voor Conversion Hotel. Na het uitvoeren van experimenten bij Amazon verhuisde hij rond 2004 naar Microsoft om daar verder te gaan met experimenteren en het http://exp-platform.com op te zetten. We kennen niemand anders die... » Lees meer van 'Ronny Kohavi @ CH2017'
Michele Kiss

Michele Kiss @ CH2017

Michele Kiss is een pionier in de digital analytics wereld, met kennis van web, mobile, marketing en social analytics en ervaring aan klantzijde en bij bureaus. Op het moment is ze Senior Partner bij Web Analytics Demystified, het wereldwijd toonaangevende adviesbureau voor digitale analyse, waar ze verantwoordelijk is voor analyse-... » Lees meer van 'Michele Kiss @ CH2017'
Matthew Roach

Matthew Roach @CH2017

Matthew Roach is Director of Growth Optimization, Data Science & Analytics bij Sanoma, een van de grootste mediabedrijven in Europa. Matthew rapporteert rechtstreeks aan de CEO in Finland en heeft een duidelijke visie om alle online platforms van Sanoma naar behoren te laten groeien. In september 2015 gaf CEO Susan Duinhoven... » Lees meer van 'Matthew Roach @CH2017'
Els Aerts @CH2017

Els Aerts @ CH2017

Els Aerts is co-founder en managing partner van AGconsult in België, een bureau dat bekend staat om hun usability testing, informatie architectuur en conversie optimalisatie werkzaamheden. Met haar scherpe geest en tegelijkertijd een enorme rust beweegt Els de online dialoog van organisaties de juiste richting op.  User testing done right Als User Testing goed wordt... » Lees meer van 'Els Aerts @ CH2017'
State of CRO and A/B-testing tools

Enquête: State of CRO and A/B-testing tools

Een onderzoek naar de status van conversie optimalisatie en A/B test-tools in Nederland Om groei en nieuwe ontwikkelingen in kaart te kunnen brengen doet webanalisten.nl regelmatig onderzoek naar de Nederlandse CRO markt. In april 2017 hebben we een (anonieme) enquête opgezet om meer inzicht te krijgen in de methodes, tools en... » Lees meer van 'Enquête: State of CRO and A/B-testing tools'
Conversie Tracking

Hoe beheer en verwijder je segmenten in Google Analytics?

Ben jij ook die persoon die dagelijks in Google Analytics zit en maar nieuwe segmenten blijft aanmaken? Steeds weer een andere invalshoek om weer nieuwe inzichten te verkrijgen? Heerlijk! I love it! Ondertussen blijft het aantal segmenten in je account toenemen en natuurlijk neem je nooit de tijd om oude segmenten... » Lees meer van 'Hoe beheer en verwijder je segmenten in Google Analytics?'
Pagina 4 van 30« Eerste...23456...102030...Laatste »