Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

Nieuwe bloggers

Behalve een lijst van geweldige mensen die voorafgaand aan de lancering al ja zeiden tegen een rol als medeblogger op webanalisten.nl, zijn daar dit weekend weer 7 (!) nieuwe mensen bijgekomen: Egan van Doorn: site analyst bij ANWB.nl en daar al heel lang goed bezig met webanalyse tot aan profielsegmentatie. Bart Schutz:... » Lees meer van 'Nieuwe bloggers'

Business Intelligence wordt eigenaar van webanalytics

Vandaag vond het Web Analytics Congres plaats in Maarssen. Goede organisatie, veel mensen en goede presentaties (en de lancering van dit weblog natuurlijk :-). Hoogtepunt was natuurlijk de aanwezigheid van Avinash Kaushik als keynote spreker. Avanish is nu bijna anderhalf jaar de Analytics Evangelist van Google en daarnaast schrijver van... » Lees meer van 'Business Intelligence wordt eigenaar van webanalytics'

Webanalisten.nl live !

Hoera! We zijn live. Webanalisten.nl "analyse van het web", het kennisdelingsgroepweblog opgestart door Reinout Wolfert & Ton Wesseling. Meten, analyseren, zien en optimaliseren. De eerste gastbloggers zijn ingestapt (jij ook?). Vandaag lanceren we officieel vanaf het Webanalytics congres in Maarssen met deze presentatie: Je ziet het misschien, maar ook wij zijn... » Lees meer van 'Webanalisten.nl live !'