Uitgelicht bericht

CH2019: Sample Ratio Mismatch (SRM)

Lukas Vermeer, director of experimentation bij Booking.com, presenteerde tijdens CH2019 over de truc voor het doen van betere experimenten, namelijk sample ratio mismatch (SRM).  Bij een sample ratio mismatch komt de steekproefverhouding niet overeen met het ontwerp van een experiment. De verdeling tussen control en variant is nooit exact 50/50 en... » Lees meer van 'CH2019: Sample Ratio Mismatch (SRM)'

Vacature voor Web Analist bij een jonge, dynamische en sterk groeiende organisatie

Ben jij een Web Analist met passie voor sport? En toe aan nieuwe stap? Ga dan als Web Analist bij deze jonge, sportieve, dynamische en sterk groeiende organisatie aan de slag! Babbage Company - omgeving Amsterdam (32-40 upwk). Web Analist met passie voor sport gezocht! Standplaats: omgeving Amsterdam, fulltime Wat ga je doen... » Lees meer van 'Vacature voor Web Analist bij een jonge, dynamische en sterk groeiende organisatie'

Verleid tot herhaalbezoek

Terugkomen! Daar wil je bezoekers toe overhalen. Extra verkopen liggen hier voor het oprapen. Van bestaande klanten heb je vaak een e-mailadres en wie niet eerder kocht is grotendeels te bereiken via je remarketing pool. Er komt nu een kanaal bij dat kopers en prospects gaat verleiden om terug te komen naar jouw site:... » Lees meer van 'Verleid tot herhaalbezoek'

6 belangrijke datapunten om van je klanten te registreren

Klantendata is een van de belangrijkste onderdelen van het succes van je organisatie. Als je niet al een customer relationship management (CRM) platform gebruikt, dan is vandaag een mooie dag om te beginnen! Maar wat voor een soort data zou je moeten verzamelen? En hoe verzamel je het? In dit artikel voor... » Lees meer van '6 belangrijke datapunten om van je klanten te registreren'

Terugblik op Measurecamp Londen

Zaterdag 10 september 2016 was het tijd voor MeasureCamp London. MeasureCamp is een gratis congres op het gebied van web-analytics, dat in verschillende grote Europese steden wordt gegeven. Het congres wordt gehouden als unconference. Dit betekent dat de deelnemers van het congres zelf de inhoud bepalen. Er waren meer dan 64 sessies voor beginners en experts in de... » Lees meer van 'Terugblik op Measurecamp Londen'